GYIK

1. Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?

Ha vendégként (regisztráció nélkül) szeretnél vásárolni nálunk, úgy a fizetés folyamat alatt tudod beírni a szállításhoz szükséges adatokat!

Amennyiben regisztrálni szeretnél, további tudnivalókat az Ászf 2.6. pontjában találsz.

 

2. Hogyan tudok termékekre keresni?

A webáruházban a termék kiválasztását, a kezdőlap fejlécében található menüpontok (Virágtartók, virágföldek, stb.) valamint a keresőprogram segíti, címkék és keresőszavak használatával vagy konkrét termékre kereshetsz rá.

A keresőbe beírt szövegrészt (márka, termék fajtája pl. agyagcserép, balkonláda) a termékek nevében, termékcímkék között és a termékleírásban keresi a rendszer.

További tudnivalókat az Ászf 2.4. pontjában találsz.

 

3. Hogyan tudok rendelni?

A Megrendelések leadása a webáruház online felületén lehetséges. A webáruházban tett megrendelést csak akkor tudjuk befogadni és teljesíteni, ha a megrendelés kosár folyamatában minden kötelezően kitöltendő mezőt hiánytalanul kitöltöttél.

Rendelésed végösszege már szállítási költséggel és az utánvét díjjal növelten jelenik meg.

További tudnivalókat az Ászf 2. pontjában találsz.

 

3.1. Tudok módosítani a rendelésen?

Ha már leadtad a megrendelést, de a csomag tartalmát módosítani szeretnéd, úgy haladéktalanul lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal (eTERRACOTTA@terracotta.hu), így – a megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően (átadásra jelentés e-mail kiküldését megelőzően) – még módosítható a rendelésed.

 

3.2. Lehet törölni a megrendelést?

Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretnél lemondani, ezt kérjük ügyfélszolgálatunknak e-mailben (eTERRACOTTA@terracotta.hu) 1 munkanapon belül jelezd, hivatkozásnál mindenképpen add meg a megrendelésed számát és a telefonos elérhetőségedet.

Amennyiben a megrendelés lemondása kiszámlázás és kiszállítás után történt, abban az esetben a szállítási díj Téged fog terhelni.

 

3.3. Honnan tudom, hogy a rendelésem célba ért?

Legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk, hogy megrendelésedet a rendszerünk rögzítette. Az automatikus visszaigazoló email megérkezésével érvényes szerződés jön létre.

További fontos tudnivalókat az Ászf 2.5. pontjában találsz.

     

4. Mi van akkor, ha nincs raktáron a megrendelt termék?

A raktárkészlet gyors változásai miatt ritka esetben előfordulhat, hogy egyes termékek, annak ellenére, hogy mellettük „raktáron” felirat szerepel, nincsenek raktáron. Amennyiben ilyen eset fordul elő, azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval és tájékoztatjuk arról, hogy beszerezhető-e az adott termék és ha igen, akkor megközelítőleg mikorra várható központi raktárunkba történő beérkezése.

Ezzel kapcsolatban további tudnivalókat az Ászf 2.5. pontjában találsz.

 

5. Milyen szállítási módok vannak?

A kiválasztott termékek kosárba helyezését követően kiválaszthatod a termék kiszállítását GLS csomagpontra, vagy GLS futárszolgálattal házhoz

FIGYELEM!

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

 További információ az Ászf 2.8. pontjában található.

 

6. Milyen szállítási határidők és díjak vannak?

Házhozszállítás / csomagpontra történő kiszállítás díja:

Megrendelésedet GLS futárszolgálat szállítja házhoz.

A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért nagyon fontos, hogy szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot.

A díjtáblázat az Ászf 2.8.1. pontjában található.

 

Áruátvétel GLS csomagponton

Ezt kiválasztva a Neked megfelelő helyen és időben veheted át a megrendelt árut az ország 200 településének több mint 650 pontján. A GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíteni fog a csomagfeladás után. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheted át érvényes személyi okmány bemutatásával.

Továbbiakat, valamint a díjakat az Ászf 2.8.2. pontjában találsz.

 

7. Milyen fizetési módok vannak?

Amennyiben mindent kiválasztottál és rendben találtál a „jóváhagyás/fizetés” ikon megnyomásával küldöd el véglegesen a rendelésedet.

Fizetési módok: bankkártyás fizetés (PayPal rendszeren), utánvét, fizetés helyszínen (készpénzben vagy bankkártyával).

További tudnivalókat az Ászf 2.8. pontjában találsz.

 

8. Elállhatok a vásárlási jogomtól?

Amennyiben a termék átvétele után úgy döntesz, hogy mégsem kéred a termékeket, lehetőséged van 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ennek módjáról a távollévők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. kormányrendelet rendelkezik.

Elállási szándékodat írásban, e-mailben vagy postai levél útján közölheted velünk.

További fontos tudnivalókat az Ászf 3. pontjában találsz.

 

9. Van jótállás a termékekre?

Az összes árucikkre, mely webáruházunkban található, a hazai törvényeknek megfelelő, továbbá a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek érvényesek.

További tudnivalókat az Ászf 4. pontjában találsz.

 

10. Mi a teendőm minőségi kifogás esetén?

A teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheted minőségi szavatossági igényeidet.

 A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációidat, kifogásaidat a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles vagy velünk közölni.

További fontos tudnivalókat az Ászf 5. pontjában találsz.

 

11. Hová fordulhatok panasz esetén?

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamattokkal illetőleg a termékekkel kapcsolatosan felmerülő bármilyen kérdésed esetén az alább feltüntetett elérhetőségeken keresztül tudsz velünk kapcsolatba lépni.

E-mail cím: eTERRACOTTA@terracotta.hu , Tel: (06-1) 398 8500