Rendelés menete

Vásárlás menete és az adásvételi szerződés létrejötte

1.1. Az oldal megtekintésével létrejött szerződéses jogviszony mellett a webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adás-vételi) szerződés jön létre a vásárló-felhasználó és Eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. Webáruház 48 órán belül köteles visszaigazolni a vásárló megrendelését, ennek hiányában a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól.

 

1.2. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A szerződés a megrendelés teljes körű kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően az Eladó által küldött tájékoztató email kézhezvételekor jön létre, amelyben értesíti a Vevőt a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról, a szállítás vagy átvétel várható időpontjáról és utánvétes fizetés esetén az utánvét összegéről. (Ez nem a webáruház megrendelést követően küldött automatikus visszaigazoló e-mailje – az mindössze arról tájékoztatja a vásárlót, hogy beérkezett a webáruházba a megrendelés.)

 

1.3. A Megrendelések leadása a webáruház online felületén lehetséges. A webáruházban tett megrendelést az Üzemeletető csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vásárló a megrendelés kosár folyamatában minden kötelezően kitöltendő mezőt hiánytalanul kitölt. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más jellegű adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.

1.3.1. Adatbeviteli hibák kijavítására a „JÓVÁHAGYÁS/FIZETÉS” gomb megnyomása előtt van lehetőség. Kövesd a kosár folyamatának leírását. A "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hibát azonnal jelezni kell az eTERRACOTTA@terracotta.hu e-mail címen. Fontos a telefonos elérhetőség pontos feltüntetése, mert a webáruház / futárszolgálat sok esetben a kiszállítást megelőzően telefonon egyeztet a vásárlóval. Hiányos elérhetőségi adatok kitöltése esetén az Eladó fenntartja a jogot a megrendelés elutasítására.

1.3.2. Terméktulajdonságok: Az oldalon feltüntetett árak minden esetben ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A bruttó árak tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban az adott termékkör tekintetében megállapított általános forgalmi adót. A webáruházban feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek. A webáruházban feltüntetett termékképek, videók és készletinformációk tájékoztató jellegűek, így eltérhetnek a valóságtól. Például egy termék még egy régi csomagolással szerepel a webáruházban, de már az új kerül kiszállításra vagy átadásra vagy egy más méret kerül megjelenítésre a termékcsaládból.

 

1.4. Vásárlás menete

A webáruházban történő böngészés és vásárlás is bárki számára lehetséges.

1.4.1. Termék keresése

A webáruházban a termék kiválasztását, a kezdőlap fejlécében található menüpontok (Virágtartók, virágföldek, stb.) valamint a keresőprogram segíti, címkék és keresőszavak használatával vagy konkrét termékre kereshetsz rá. A keresőbe beírt szövegrészt (márka, termék fajtája pl. agyagcserép, balkonláda) a termékek nevében, termékcímkék között és a termékleírásban keresi a rendszer.

1.4.2. Termék oldal

Itt tudod kosárba tenni a kiválasztott terméket. A termék fotójára kattintva megjelenik a termék adatlapja ahol megtalálható a „kosárba” ikon.

Minden termék oldalán információt találsz a várható kiszállítás időpontjáról, így még a kosárba helyezés előtt tudni fogod, hogy mikor veheted át/szállítja ki a futár a megrendelésed.

Természetesen, ha több terméket is teszel a kosárba, a kiszállítási összeget nem számítjuk fel többször, ezt a rendelésed összesített értéke határozza meg.

Ezen az oldalon találod a termékhez kapcsolódó termékfotókat, leírást és egyéb hasznos tanácsokat.

Ha szeretnéd a terméket értékelni, itt van rá lehetőséged.

1.4.3. Kosárba helyezés

Ha megtaláltad a keresett terméket, a lista oldalon található gyorsgomb, a kép mellett jobbra elhelyezkedő „kosárba” ikon segítségével tegyél be mindent, ami csak megtetszik - ez még nem kötelez vásárlásra, viszont így böngészés közben nem kell visszakeresgélned a termékeket. Fontos, hogy a vásárlás véglegesítése előtt bármit törölhetsz a Kosárból!

Ha végeztél a válogatással és mindent a kosárba helyeztél a „Fizetés” gomb megnyomásával tudsz továbbmenni.

1.4.4. Fizetés

A fizetés folyamata:

  1.  Megtekintheted a kosárba helyezett termékeket a jobb felső sarokban szereplő kosár ikon alatt szereplő „kosár megtekintése” ikon megnyomását követően. Itt lehetőséged van módosítani, törölni, mennyiséget változtatni, más terméket keresni. 
  2. A következő oldalon „fizetés” megjelenik a kiválasztott kosarad, itt már csak a „visszalépés az előző oldalra” gomb megnyomása után tudod a kiválasztott termékeket módosítani. Itt lehet kiválasztani a szállítási (Csomagpontos átvétel/futárszolgálat) és a fizetési módot (bankkártyás fizetés (PayPal rendszeren), utánvét, fizetés helyszínen készpénzben vagy bankkártyával). Látod a rendelésed végösszegét már szállítási költséggel és az utánvét díjjal növelten. 
  3. Amennyiben az előző pontban mindent kiválasztottál és rendben találtál a „jóváhagyás/fizetés” ikon megnyomásával küldöd el véglegesen a rendelésedet

 

1.5. Megrendelés visszaigazolás

A vásárlás befejeztével a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, mely csak a megrendelés leadásának sikerességét igazolja, ez nem a megrendelés visszaigazolása.

Tájékoztatunk, hogy minden egyes rögzített megrendelést webáruházunk külön megrendelésként kezel, így az egymás után azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések egymás után kerülnek feldolgozásra, csomagolásra és kiszállításra. Így a szállítási díj minden megrendelésnél külön kerül felszámításra.

Ha már leadtad a megrendelést, de a csomag tartalmát módosítani szeretnéd, úgy haladéktalanul lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal (eTERRACOTTA@terracotta.hu), így – a megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően (átadásra jelentés e-mail kiküldését megelőzően) – még módosítható a megrendelés.

A raktárkészlet gyors változásai miatt ritka esetben előfordulhat, hogy egyes termékek, annak ellenére, hogy mellettük „raktáron” felirat szerepel, nincsenek raktáron. Az ilyen jellegű tévedésekért felelősséget nem vállalunk.

Amennyiben ilyen eset fordul elő, azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval és tájékoztatjuk arról, hogy beszerezhető-e az adott termék és ha igen, akkor megközelítőleg mikorra várható központi raktárunkba történő beérkezése.

Az elküldött megrendelés megérkezését, a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően 48 órán belül visszaigazoljuk részedre. Legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló email útján visszaigazoljuk, hogy megrendelésedet a rendszerünk rögzítette. Az automatikus visszaigazoló email megérkezésével érvényes szerződés jön létre.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a regisztráció során megadott adataidat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék adatait, a rendelés sorszámát valamint ezen felül a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseidet, a választott fizetési és szállítási módot.

Amennyiben a visszaigazolás, az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg hozzád, mentesülsz az ajánlati kötöttség alól és a továbbiakban nem vagy köteles megvásárolni a terméket.

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az általunk küldött visszaigazoló email nem érkezik meg hozzád. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, hiszen a visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja egy rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókodhoz tartozó tárhely telítettsége is vagy akár rendszerhiba.

 

1.6. Regisztráció nélküli vásárlás

A webáruház tartalmának minden része illetve a vásárlás is elérhető mindenki számára. De ha úgy döntesz, hogy saját fiókot hozol létre – ezzel a megrendeléseidet követheted rendszerünkben, extra kedvezményekhez és akciókhoz juthatsz – lehetséges a regisztráció is.

Amennyiben regisztrálni szeretnél, azt két féle módon teheted meg:

  1. a webáruház kezdő oldalának jobb felső sarkában található emberfejet ábrázoló ikonra kattintva indíthatod el a regisztrációs folyamatot.  
  2. Illetve a vásárlás során, a kosár oldalán. A regisztráció során a következő adatok megadása kötelező:
  • felhasználó név 
  • e-mail cím

A regisztrációs folyamat során kérhetünk opcionálisan megadható adatokat, melynek megadása nem kötelező.

A regisztráció feltétele az ÁSZF elfogadása.

Az adatok helyes és hiánytalan kitöltését a rendszer hibaüzenetekkel segíti és amennyiben valamilyen kötelezően kitöltendő mezőt üresen hagytál, akkor a rendszer erről tájékoztat.

A regisztráció befejeztével, a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt a regisztrációd sikerességéről, valamint az általad megadott felhasználónévről és a jelszavadról.

Kérjük, azt a telefonszámot illetve e-mail címed add meg, melyen megrendeléseddel kapcsolatban el tudunk érni, illetve melyen a futárszolgálat értesíteni tud majd csomagod pontos érkezéséről!

Ha a regisztráció során, hiányos, hibás vagy téves adatokat adtál meg, az abból eredő bárminemű kárért, vagy az ebből adódó szállítási késedelemért a felelősség kizárólag Téged terhel. Ilyen esetben nem vagyunk kötelesek a rendelést teljesíteni, ha pedig rosszul megadott adatok miatt sor kerül a kiszállításra, annak költsége Téged terhel.

A felhasználói fiók hozzáférési adataiért (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag Te vagy a felelős, ezért amennyiben tudomást szerzel arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavadhoz jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles vagy azt haladéktalanul megváltoztatni, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles vagy arról egyidejűleg értesíteni minket.

A regisztrációval vállalod, hogy a regisztráció során megadott személyes adataidat szükség szerint frissíted annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

Adataidat természetesen bizalmasan kezeljük, harmadik fél számára nem adjuk ki. Az adatvédelemmel kapcsolatos tájékoztatónkat az adatvédelem menüpont alatt megtalálod.

Jogosult vagy a regisztrációd törlését kérni a eTERRACOTTA@terracotta.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően haladéktalanul gondoskodunk a regisztrációd törléséről. Felhasználói adataid a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését.

 

1.7. Termék ára

A termékek mellett feltüntetett ár bruttó ár, Forintban értendő, mely így tartalmazza az Általános Forgalmi Adót.

Nem vállalunk azonban felelősséget a gondosságunk ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben nem vagyunk kötelesek a terméket a weboldalon hibásan feltüntetett áron értékesíteni vásárlóink részére. Hibás ár feltüntetése esetén, azonnal e-mailben tájékoztatjuk a vásárlót arról, hogy a termék mellett feltüntetett ár hibás és felajánljuk neki a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. Ilyen esetben a vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

 

1.8. Szállítási mód kiválasztása

A kiválasztott termékek kosárba helyezését követően kiválaszthatod az általad kívánt szállítási módot. Választásod szerint kérheted a termék kiszállítását GLS csomagpontra, vagy GLS futárszolgálattal házhoz. 

A rendeléseket a webáruház – raktári elérhetőség esetén – általában 2 munkanapon belül tudja teljesíteni (amennyiben a megrendelésed napján 12:00-ig megérkezik hozzánk, a 2. munkanapon szállítjuk ki a termékeket neked). A webáruház mindent elkövet a szállítási határidő betartása érdekében, azonban nem felel azért, ha a termék melletti kiszállítási dátumot nem tudja tartani. Az esetleges késedelem esetén a webáruház értesíti a vásárlót.

1.8.1. Házhozszállítás / csomagpontra történő kiszállítás díja:

Megrendelésedet a GLS futárszolgálat szállítja házhoz/csomagpontra. A házhozszállítás/csomagpontra történő kiszállítás díja rendelési érték függő:

0 - 5 000 Ft érték között 2 000 Ft.

5 001 – 10 000,- érték között 1 000 Ft

10 001 – 20 000,- érték között 500,- Ft

20 001 Ft feletti érték esetén INGYENES.

A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot.

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

A termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Ez annyit jelent, hogy az átvételt követően kizárólag elállási jogoddal élhetsz, ezért a kiszállítást végző személy távozása után utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Az átvételt igazoló dokumentum aláírásával ugyanis elismered, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésedben foglaltaknak. (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék, az a termék van benne, amit megrendeltél)

Ha az átvétel során sérülést tapasztalsz a terméken vagy a csomagoláson, a sérülésekről, a futártól kérd jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk.

Alapértelmezett szállítási és számlázási címnek a regisztráció során (ha regisztráltál már nálunk) megadott címedet tekintjük, azonban lehetőséged van az új cím megadására az „Saját adataim - címjegyzék” alatt.

Ha vendégként (regisztráció nélkül) szeretnél vásárolni nálunk, úgy a fizetés folyamat alatt tudod beírni a szállításhoz szükséges adatokat! 2.8.2. Áruátvétel GLS csomagponton Ezt kiválasztva a Neked megfelelő helyen és időben veheted át a megrendelt árut az ország 200 településének több mint 650 pontján. A GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíteni fog a csomagfeladás után. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheted át érvényes személyi okmány bemutatásával. Az utánvétes fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint bankkártyával is fizethetsz számos üzletben, amelyek címeit a GLS CsomagPont lista tartalmazza.

1.8.2. Áruátvétel GLS csomagponton

Ezt kiválasztva a Neked megfelelő helyen és időben veheted át a megrendelt árut az ország 200 településének több mint 650 pontján.

A GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíteni fog a csomagfeladás után. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheted át érvényes személyi okmány bemutatásával.

Az utánvétes fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint bankkártyával is fizethetsz számos üzletben, amelyek címeit a GLS CsomagPont lista tartalmazza.  

1.8.3. Fizetési mód kiválasztása

1.8.3.1. Bankkártyás fizetés: A biztonságos fizetés a PayPal oldalán keresztül történik.

Használhatsz MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron és Amex/American Express kártyát.

Kártyaadataid mindvégig tökéletes biztonságban lesznek a fizetési szolgáltató, a PayU 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalán, webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást. A bankon kívül senki nem férhet hozzá kártyád adataihoz (mi sem látjuk azokat). A vásárlás végeztével e-mailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét, illetve elküldjük az úgynevezett tranzakció-azonosítót. Ez a szám azonosítja a bankod felé a kártyás fizetést (ezeket az adatokat a "Személyes adatok" menüpontban utólag bármikor lekérdezheted).

Az internetes vásárlásnál a következő adatokra lesz szükséged:

Bankkártya száma: a kártya előlapján szereplő 10, 15 vagy 16 jegyű számsor.

CVC2 (CVV2) kód: a bankkártya hátoldalán az aláírási panelen található, a kártyaszám után olvasható 3-jegyű szám, mely kizárólag az internetes vásárlásoknál használható. CVC2 kóddal a MasterCard, VISA és VISA Electron típusú kártyák rendelkeznek.

Bankkártya lejárati dátuma: a bankkártya előlapján szereplő dátum a következő formátumban hh/éé. Azaz pl. a 05/19 jelölés szerint a bankkártya 2019. május utolsó napjáig érvényes.

1.8.3.2. Utánvét készpénzes / bankkártyás

Megrendelésedet GLS futárszolgálat szállítja házhoz.

Készpénzes utánvétes fizetési módnál a webáruház készpénzkezelési költséget nem számít fel. Az utánvét díja 380,00 Ft.

Bankkártyás utánvétes fizetési mód kiválasztásakor a futár mobil kártyaleolvasót visz magával így a csomagot bankkártyával is ki tudod fizetni. Az utánvét díja ebben az esetben is 200,00 Ft.

A megrendelés ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetned, ezért kérlek, ha ezt a fizetési módot választod, a következőkre nagyon figyelj:

  1. legyen Nálad a megrendelt termék(ek) ellenértéke készpénzben/bankkártyán. A futár csak fizetés ellenében tudja átadni Neked a megrendelést.
  2. legyen valaki a megadott szállítási címen és legyen bekapcsolva a mobiltelefonod, hogy a csomagod biztosan célba érjen.
  3. legkésőbb a csomagkézbesítés reggelén a GLS SMS-ben és e-mailben fog értesíteni a szállítás várható idejéről.

 

1.9. Megrendelés elküldése

Az összegző felületen ellenőrizheted az általad kiválasztott termékeket, azok darabszámát, a fizetendő végösszeget, valamint az szállítási költséget. A felület jobb oldalán láthatod az általad megadott szállítási, számlázási címet és fizetési módot, valamint a megadott elérhetőségeidet vagy további elérhetőséget is megadhatsz.

Az összegző táblázat alatt található „Megjegyzés” rovatba írhatsz minden olyan információt, ami pl. a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét, vagy ha a munkahelyedre kérted a kiszállítást, kérjük, hogy mindenképp add meg a Cég nevét is!

A vásárlás leadásához is szükséges, hogy megismerd és elfogadd jelen ÁSZF feltételeit is, melynek elfogadását a jelölő mező bejelölésével ismered el.

Ha mindent rendben találtál a megrendeléseddel, akkor a „Jóváhagyás/fizetés” ikonra kattintva küldheted el azt számunkra.

A vásárlás befejeztével a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, mely csak a megrendelés leadásának sikerességét igazolja, ez egyelőre nem a megrendelés visszaigazolása.

Tájékoztatunk, hogy minden egyes rögzített megrendelést webáruházunk külön megrendelésként kezel, így az egymás után azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések külön kerülnek kiszállításra. Így a szállítási díj is minden megrendelésnél külön kerül felszámításra.

Ha már leadtad a megrendelést, de a csomag tartalmát módosítani szeretnéd, úgy haladéktalanul lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, így – a megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés.

A raktárkészlet gyors változásai miatt ritka esetben előfordulhat, hogy egyes terméknél, annak ellenére, hogy „raktáron” felirat szerepel, nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért felelősséget nem vállalunk.

Amennyiben ilyen eset fordul elő, azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval és tájékoztatjuk arról, hogy megközelítőleg mikorra várható a kiválasztott termék beérkezése központi raktárunkba.

Az elküldött megrendelés megérkezését, a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően, kötelesek vagyunk 48 órán belül visszaigazolni részedre. Legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk, hogy megrendelésedet a rendszerünk rögzítette. Az automatikus visszaigazoló email megérkezésével érvényes szerződés jön létre.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a regisztráció során megadott adataidat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék adatait, a rendelés sorszámát valamint ezen felül a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseidet, a választott fizetési és szállítási módot.

Amennyiben a visszaigazolás, az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg hozzád, mentesülsz az ajánlati kötöttség alól és a továbbiakban nem vagy köteles megvásárolni a terméket.

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az általunk küldött visszaigazoló email nem érkezik meg hozzád. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, hiszen a visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja egy rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókodhoz tartozó tárhely telítettsége is vagy akár rendszerhiba.

 

1.10. Megrendelés lemondása

Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretnél lemondani, ezt kérjük ügyfélszolgálatunknak e-mailben (eTERRACOTTA@terracotta.hu) 1 munkanapon belül jelezd, hivatkozásnál mindenképpen add meg a megrendelésed számát és a telefonos elérhetőségedet. Amennyiben a megrendelés lemondása kiszámlázás és kiszállítás után történt, abban az esetben a szállítási díj Téged fog terhelni.

 

1.11. Adatbeviteli hibák javítása

A megrendelés elküldését megelőzően bármikor változtatni tudsz a megrendeléseden. Ha elküldted megrendelésedet és a visszaigazoló e-mailben hibát (több termék rendelése, hibás szállítási cím, rossz termék megrendelés stb.) veszel észre rendeléseddel kapcsolatban, kérjük, hogy haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.  

 

1.12. Kiszállítás díja

Tájékoztatunk, hogy minden egyes rögzített megrendelést webáruházunk külön megrendelésként kezel, így az egymás után azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések külön kerülnek kiszállításra. Így a szállítási díj is minden megrendelésnél külön kerül felszámításra. A kiszállítási díjakat a 2.8.1. pont alatt találod.